Mi a különbség a médiamegjelenés, szövegírás és a linképítés között?
Három fő szolgáltatásunk van:
- linképítés (legolcsóbb)
- médiamegjelenés (középár)
- szövegírás (legdrágább)
Linképítés során egy választott weboldal hivatkozik az ügyfélre, és ezzel előrébb segíti a Google-ban a hivatkozott tartalmat (SEO).
Médiamegjelenés során egy választott weboldal egy az ügyfél által megírt tartalmat publikál — tehát a tartalmat az ügyfél írja.
Szövegírás során egy választott weboldal egy a Digital Footprint által az ügyfél számára megírt tartalmat publikál — tehát a tartalmat mi, a Digital Footprint írjuk az ügyfélnek.
Míg az elsőnek főleg SEO ereje van, a másodiknak inkább reklámértéke, a harmadiknak pedig SEO és reklámértéke is.
Reklámérték VS. keresőoptimalizálás (SEO)
A hirdetések időszakosak: amikor költünk rájuk, akkor eredményeket hoznak, amikor viszont nem, akkor nincs eredmény sem.
A keresőoptimalizálás ezzel szemben örökzöld: a költés után akár még évekig képesek eredményeket hozni.
Egy reklámmegjelenés jó megoldás lehet arra, hogy egy új termék megismertetését vagy a márkaismertséget elősegítse, de hosszú távon a keresőoptimalizálással érhetjük el azt, hogy ha bárki rákeres egy adott termékre, szolgáltatásra, akkor mi legyünk az első találat.
Miért más a linkek ára, mint más ügynökségeknél?
Egyáltalán nem mindegy, milyen linket vásárolsz — a Google algoritmusa ugyanis értékeli, hogy az adott hivatkozás:
- Milyen minőségű oldalról érkezik (DR)
- Mennyire olvasott tartalomból érkezik
- Hányan linkelnek a hivatkozó tartalomra
- Mennyire releváns a tartalom
- Mennyire természetes a hivatkozás
… és még vagy ezer más dolgot.
Az adott link ára tehát önmagában semmit nem mond.
Miért dolgozz velünk?
Minden saját oldalunk organikus forgalmát saját kézzel építettük fel
- 10+ év tapasztalat a SEO iparágban
- 5+ év ügynökségi tapasztalat
- 20+ saját tematikus oldalunk áll rendelkezésre
- 2+ millió organikus kattintást érünk el évente
- 300+ egyéb médiapartnerünk van
Emellett pedig kiegészítő szolgáltatásaink is vannak, ha szükség van rá: weboldal készítés, hírnévmenedzsment, tanácsadás, oktatás, tartalomstratégia.