Irányelvek

Online PR és natív tartalmak

Terjedelmet illetően 4000-6000 karaker közötti magyar nyelvű tartalmakat tudunk befogadni. A szöveges tartalomnak illeszkednie kell az adott médiafelület nyelvezetéhez, stílusához.

Elvárások:

  • legalább 1 jogdíjmentes kép, fotó vagy illusztráció
  • maximum 2 db dofollow linket tartalmazhat
  • a tartalom felépítésének tagoltnak kell lennie
  • nem tartalmazhat affiliate linket

Linképítés, linkelhelyezés

Korábban megjelent tartalmak esetén lehetőség van a cikkben lévő kifejezések esetén linkelhelyezést (dofollow) vásárolni.

Egy tartalom maximum 2 db dofollow linket tartalmazhat.

p

Általános tartalmi irányelvek

A megjelenő tartalmaknak kivétel nélkül meg kell felelniük a hatályos törvényeknek, előírásoknak és az elfogadott közösségi normáknak. Nincs lehetőség félrevezető, megtévesztő vagy hamis információkat terjesztő tartalom megjelenítésére. A megjelenő tartalmak nem terjeszthetnek spamet, káros kódokat vagy más zavaró tartalmat. A tartalmak nem lehetnek diszkriminatívak és/vagy sértők egyénekkel vagy társadalmi csoportokkal szemben kor, nemzeti származás, faj, etnikai hovatartozás, bőrszín, vallási hovatartozás, nem, szexuális irányultság, nemi identitás, egészségügyi állapot, családi állapot vagy fogyatékosságtól függetlenül.

v

Tartalmi korlátozások

Fontos számunkra, hogy a médiafelületeken csak az odaillő tartalmak jelenhessenek meg. A következő témák esetén nem fogadunk be tartalmat, valamint linképítésre sincs lehetőség:

  • erőszak, bűnözés
  • illegális termék, szolgáltatás
  • pornográfia
  • szerencsejáték
  • politika
  • propaganda 
s

Tartalom elutasítása

Fenntartjuk a jogot bármely hirdető, megjelenítendő link és/vagy tartalom indoklás nélküli elutasítására és/vagy a megjelenési lehetőség megtagadására. Az ebből eredő vélt vagy valós károkért, jogkövetkezményekért sem a Digital Footprint Kft, sem a portfóliójába tartozó médiafelületek nem tartoznak felelősséggel.

Transzparencia

Szponzorált tartlamak esetén a hirdető személyének megismerhetőnek, átláhatónak kell lennie. Nem fogadunk be tartalmat, ha a hirdető és a hirdetést megrendelő, fizető személye nem megismerhető, vagy nem rendelkezik engedéllyel a hirdető nevében eljárni.

Utoljára frissítve: 2023. február 26.